Tuesday, April 13, 2010

Illusoorne idüll või tõelisus?

Inglased on huvitavad.

Näiteks see mees, kes meid hommikuti suure taksobussiga koolitusele viib. Ta kuulab rokki. Klassikalist rokki. Tema olek ja suhtumine teevad päeva alguse väga kenaks. Small-talk ja hea päeva soovimine teevd tuju heaks.

Ja siis veel see, et kell lööb kuus õhtul ning kõik inimesed on tänavalt kadunud. Kõik on tühi ning ka poed suletakse. Viisteist minutit enne kuute vaatasid Tiina-Liina poes ringi ning meie juurde tuli turvamees. Ta ütles meile, et peame kassasse liikuma, kui me midagi osta tahame. Me vastasime, et me alles saabusime ja uurime, mida üldse pakutakse. Sellepeale turvamees naeratas laialt (ja siiralt) ja ütles "Enjoy!" olles ise tõeliselt õnnelik. Teate ju, kuidas õnnelik inimene kiirgab?

Ja Maria. Tema läks just ära ning hakkab neljapäeval tööle. Nii abivalmis! Alles sai küsimus tekkida, kui vastus oli olemas. Ning päris tore oli kuulata ülevaadet nö inglise meediast. (Lindsay Lohan kandmas talgipurki kingas? O.o - à la meie Kroonika)

Ja siis see naine, kes Asdas teenindaja oli ja kelle silmad särasid nagu tähekesed, kui ta seletas mulle erinevate rahade väljanägemist (jah see on ikka segane)

Kui te küsite minult, kas ma olen väsinud (mida te juba olete teinud), siis ma ei ole. Se kuidas päike hommikul aknast sisse piilub ja mu üles äratab, kuidas ma päikesepaistel oma hommikuhelbeid söön ning kakaod joon ning see, kuidas kõik mu ümber säravad annab jõudu.

Kuidas saan mina magada, kui siristav linnuke oksal kutsub mind päeva nautima?

No comments:

Post a Comment