Saturday, April 17, 2010

Addams Family!


They're creepy and they're kooky,
Mysterious and spooky,
They're all together ooky,
The Addams Family.


Igatahes on minu uus kodu nüüd Birminghamis. Ma elan surnuaias. Selline nunnu väravavahimajake.

Siin on palav. Oma 20 kraadi tuleb ära, kui mitte rohkem isegi. Tehes paarikilomeetrist jalutuskäiku Tescosse oli ikka Aahvrika. Lühikeste varrukatega pluus ja teksad olid ilmselgelt liiga palju. Mõtlesin, et keeran püksisääred üles ja saan veidikegi päikest oma lumivalgetele säärtele, kuid otsustasin, et see ei ole kõige parem idee - me kõndisime parajasti moslemipiirkonnas kus kõik naised olid kaetud jne,nii et me nägime niikuinii imelikud välja.

Oma jalutuskäigul ei leidnudki me midagi huvitavat, kuna me olime kesklinnast üpriski kaugel. Aga kasulik oli see jalutuskäik ikkagi - leidsime puuviljapoe ilusate puuviljadega ja apteegi ning ega see kõndiminegi paha ei teinud.

Tescost sai ka hunnik toiduaineid ostetud ning tagasiteele asusime juba 8 kotiga - söök ja nõud võtavad kohutavalt palju ruumi.... ja on ka kohutavalt rasked (õnneks ei ostnud ma kartuleid).

Ahjaaa.... Unustasin mainida, et nüüd oleme mina ja Ingrid siin, Tiina Wolverhamptonis ning Riita läheb Southamptonisse.

....

Reedene päev oli üpriski huvitav ja närvesööv paljude jaoks. Isegi minu, kuigi ma juba teadsin kuhu ma umbeski sattuma peaks. Igaljuhul olid kaks viimast päeva eriti toredad - sõitmine haigete voodist liigutamiseks mõeldud lingus, igasugu sidumist, ratastoolirallit?^^Treener oli ka tore ning grupp eriti tore!


*kallid* kõigile!


P.S. Minu jaoks on päikesekaitsekreem kindlalt vajalik, sest ma juba tunnen, et nägu õhetab.

1 comment:

  1. Riita elas kaks päeva miss Marple kodukülas nii kalli mööbliga majas, et ei kulgenud kahe kannikaga toolilegi istuda :)))))
    Pererahvas selle eest oli super hoolitsev ja armas.

    ReplyDelete