Wednesday, September 21, 2011


Freshers week on olnud tegelikult tore.

Esmaspäeval olin ma küll veidi ärritunud nende inimeste peale, kes esimeses tutvustavas nö loengus magasid, aga ma arvan, et olen sellest üle saanud. Igaljuhul meeldib mulle course leaderi suhtumine. Kuid ma ei kujuta ette, kas see, et ta mu nime 125 inimese seast mäletab on hea või halb.

Teisipäeval oli meil kolmetunnine loeng keemia ja mikrobioloogia laborite ohutusest ning täna oli selle peale test. Olles viie parima sooritaja seas sain ma kiita ning ainsana nimeliselt. Igaljuhul ma ei teadnudki, et kui inimesel on diabeet (ning muidugi ka probleemid immuunsüsteemiga), siis ta ei tohi Inglismaal mikrobioloogia laboritesse siseneda ning kuna meil on Hazard group II laborid, siis peab igasugustest meditsiinilistest probleemidest kohe teada andma.

Leidsin ka uusi tutvusi. Lukasz ja Rina jagavad nüüdsest minuga ka laborikappi ja kõik loengud ja tutorialid on mul nendega koos (välja arvatud personal tutorialid, mis on kümnestes gruppides). Ajagraafik on üpriski hea - alustan kõige varem 10.15 ja lõpetan kõige hiljem 15.05 (ja seda ainult ühel päeval). Palju keemiat, matemaatikat, füüsikat ja bioloogiat.

Esmaspäeval tutvustati meile ka ülikooli raamatukogu ning selle võimalusi. Väga palju erinevaid võimalusi on ja mulle meeldib ka see, et paljusid raamatuid ja ajalehti ning -kirju saab interneti kaudu ööpäev läbi kasutada. Kõik on ka väga abivalmid.

Homme on Student Uninon Fayre, millele ma ka minna kavatsen, et lihtsalt ringi vaadata ja uudistada ning ilmselt saada ka rohkem infot. Täna leidsin endale veel teise klubi - ajaloo, mis käib koos iga kahe nädala tagant ning liikmed saavad valida, millest nad huvitatud on ning kutsutakse erinevaid ajaloolasi siis vastavatel teemadel loenguid pidama, mis on iseenesest väga kasulik.

Esmaspäeval siis hakkavad asjad korralikult peale. Kas ma olen imelik, et ma ootan seda väga? Aga noh, mulle on alati imelikkus meeldinud.

Õnnelikult,
Teie tiiger-jänku ja muud sarnased olevused.

No comments:

Post a Comment