Friday, April 1, 2011


Kui keegi arvab, et ma ei tee siin Inglismaal midagi või olen laisk vms siis see isik võiks endale teatavaks võtta, et mu eelmise aasta keskmine nädalas töötatud tundide arv on 48 ja 60 vahel.

Hetkel teen ma kuue päevaga 72 tundi.

Ma panin ennast ametiühingusse kirja, sest siis ei saa kompanii mulle sitta keerata. Unisoni nad kardavad nagu tuld.

Kui mu manager teatab mulle veelkord, et ma ei saa oma nelja nädalat puhkust võtta, sest keegi on igal nädalal kasvõi ühe päeva endale vabaks võtnud, siis võib ta perse kerida (vabandan väljenduse pärast).

Vähemalt tiimi liider on tore ja püüab asja lahendada:)

Ja küsimus tekib ka selles, et kui ükski puhkusepäev ei tohi kattuda, ja igal ühel on ette nähtud 5.6 nädalat puhkust, siis miks ei ole manager teinud nii, et 1. jaanuarist kuni 31. detsembrini iga päev üks isik puhkusel oleks. Sest aasta jagub täpselt nii, et iga päev peaks keegi puhkusel olema. 356/7 on umbes 52. Ja 52/9 on umbes 5.6. Ehk mind tema vead ei huvita. Kui ei sobi, siis ametiühing siit ma tulen.


*kallikallid teile*

Teie mitte ärritunud olla püüdev Tiigrikiisu. Veidi mossis. Aga sellegipoolest heatujuline.

P.S. Aga selles paketis mulle tõesti meeldib!!! Nii tore on tööl olla vahepeal:) Ehk siis *happy-go-lucky-dance* for that!

No comments:

Post a Comment