Tuesday, August 31, 2010

Teisipäev!

Täna on olnud ilus päev! Esiteks ei arvata enam, et ma olen maailma vaenlane, vaid täiesti kompetentne ja loogiline isik, kelle poole hädas pöörduda. Teiseks ei ole minu peale täna karjutud. Ning kolmandaks ja põhiliseks: isik, kes aprillist alates on võimeline sööma ainult minu tehtud kooke (kõiki muid asju ma lihtsalt ei oska teha nii nagu ta tahab ja suudan alati midagi nässu keerata it seems) õgib hetkel kolmandat portsu hakklihakasted ja kartulit ja ütleb, et viib keele alla! Inimene, kes toitub lõhest seenekastmega (mida ma muidugi teha ei oska, sest ma ei söö seeni ju absoluutselt) ja igasugustest kahtlastest gurmeeroogadest on nii sillas tavalise hakkliha kastme üle, et anna ainult...*stunned*

Ja ma ei suuda ära oodata Eestisse tulekut! tööd teha veel 7,5h täna ja siis veel 1 12h vahetus ja siis koju!!!!!!!!!!!!!! *memmekas*


Kallikallid teile. Ahjaa. Neile kel vaja, siis mu number Eestis on 55582208 nagu ennegi^^

1 comment:

  1. JESS!!!! sa ei kujuta ette kui täpselt ma tean seda tunnet, millest sa kirjutad :)))
    armazzzzzz

    ReplyDelete