Wednesday, May 5, 2010

Noniii....

Blogida ma öösel ei jõudnud, aga raamatuid lugeda küll. Ja nüüd ma jätsin ka enda vahekontakti maha, mis tähendab, et mu läpakas ütleb kohe varsti üles ning et mu telefoni aku on ka tühi.

Lisaks olin ma lollakas ja ei kandnud oma suurt paksu salli, sest palav oli. Nojah. Palavus ei võta ju tuult ära ja nüüd mul ongi haiguspisik kurgus (õnneks selle vastu olen ma korralikult varustatud) ning tänu sellele, et mu läpakas varsti üles ütleb saangi voodisse minna ja Coldrexi kaissu võtta. Päev on sisustatud kurgutablettidega. Õnneks ei pea ma ka lähipäevil tööle minema.

2 comments:

  1. Ma siin vaatan, et vist ikka ei jõua sulle külla. Ainus vähegi vabam periood on 15-18, aga viimased kaks eksamit on 19ndal ja 21-l, mis tähendab, et nendeks peaks üksjagu õppima ka, ning kindlasti on ka sinu graafik üsna tihe - mis muidugi võimaldaks Birminghami-tuttavad üle vaadata, kuigi nii lühikese etteteatamisega oleks see pisut kahtlane. Suveks koju lähen 24/25. Kõigele lisaks on St Andrews paras pommiauk, kui kuhugi edasi tahad saada, tuleb kõigepealt kaks tundi bussiga (odavam) või tund rongiga (kallim) Edinburgh'i sõita. Nii et ratsionaalne mõistus ütleb, et sügisel näeme :P

    ReplyDelete
  2. Aww^^ No siis näeb sügisel:) Ning jah, sellel ajal on töögraafik üsna tihe, kuna meil läheb üks neidis puhkusele enne 20. juunit ning mina ise lähen Lancasteri millalgi peale seda.

    ReplyDelete